.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هاشمی رفسنجانی: اهانت به علما و بزرگان کشورازسوی هرفرد وگروهی، ظلم به نظام وانقلاب است

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: مردم استان یزد تجربه بسیار خوب و موفقی در حاشیه کویر دارند و توانسته‌اند اقتصاد، فرهنگ، اعتقاد و انسان‌های سالمی را بپرورانند.


به گزارش شمال نيوز، مهم ترین بخش های سخنان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار با جمعی از مدیران و اعضای هیات مدیره موسسه خیریه فرهنگی حضرت جوادالائمه (ع) یزد، در ادامه می آید:

*
بزرگان و علمایی چون آیت‌الله سیدروح‌الله خاتمی و شهید محراب آیت‌الله صدوقی سرمایه‌های بی‌بدیل نظام اسلامی در این استان زرخیز هستند.

*
اهانت به علما و بزرگان کشور از سوی هر فرد و گروهی، ظلم به نظام و انقلاب است و با هیچ منطقی قابل توجیه نیست.

*
انقلاب و نظام اسلامی بر دوش مردم شکل گرفته و جنگ و سازندگی و توسعه کشور با کمک و یاری مردم به ثمر نشست، لذا جلب رضایت و اعتماد مردم به نظام و انقلاب مهمترین خدمت این موسسات به کشور می‌تواند باشد.

*
حتما باید اتکاء به مردم را در تمام مراحل انقلاب و نظام حفظ کنیم. یکی از مهمترین اهداف نظام و انقلاب اسلامی حمایت از مردم و در کنار مردم بودن بوده است.

*
سبقت در امور خیریه رکن اساسی دین مبین اسلام است. در اسلام هیچ چیز بیشتر از خدمت بی‌منت به مردم نزد خداوند اجر و ثواب ندارد.

*
بالا بردن سطح علم و دانش فرزندان این مرز و بوم از نیازهای کنونی ایران اسلامی و پایه و اساس پیشرفت و توسعه کشور است.

*
بسیاری از ابعاد فعالیت‌های موسسات خیریه جزو وظایف دولت‌ها است که این موسسات صادقانه و با حسن نیت قدم در این راه می‌گذارند و لذا بر دولت‌ها واجب است به هر نحو ممکن به کمک و یاری خیران کشور بشتابند.

*
لطف و برکت خداوند به واسطه وجود امور خیریه در جامعه گسترش می‌یابد و بخشی از گناهان امت‌ها به واسطه امور خیریه بخشیده می‌شود.

*
جوانان سرمایه‌های اصلی کشور و نظام هستند. مهمترین شکل مطالبه جوانان در زمینه آموزش عالی است و در این زمینه موسسات آموزش عالی عمومی، خصوصی و خیریه نقش کارساز به عهده دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.304 seconds.